پست اول و اخر

خرید بک لینک

بانوی بهار هستم

روزانه های دو تا و نصفی

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦


پست اول و اخر
سلام.... دل کندن از خاطراتم و پاک کردنشون سخت بود... اما من ازشون دل نکندم همشون توی ذهنم مو به مو هک شدن اما دلم نخواست ک توی فضای مجازی بمونن... پاکشون کردم... حتی نخواستم ثبت موقتشون کنم.. چون دیگه ایمجا رو دوست ندارم بهم حس خوبی نمیده. یجورایی بغض میکنم واسه اون موقع ک کلی دوست داشتم و الان از همشون بی خبرم. با اینکه مجازی بودن اما بی نهایت دلتنگشونم... دلتنگ اونروزا... که بدو بدو از کلاس و دانشگاه میومدم میپریدم جلوی سیستم تا ببینم کی واسم کامنت گذاشته... هی یادش بخیر اون موقع هنوز واتساپ و تلگرام و اینستاگرام و اینجور کوفت و زهرمارا نبود... تازه یه مدت بود وی چت اومده بود ک اونم زود فیلتر شد... از شبکه های مجازی ک جدیدا از همه نوع و مدلیش اومده بیزارم... همون یاهو مسنجر و وبلاگ از همه شون بهنر بودن... خیلی دلتنگم خییییییلی. یعنی دوستام حالشون خوبه؟؟

پنجشنبه دوم دی ۱۳۹۵ 11:42 بهار


عشق با طعم شوشوی مهربونم...

ما را در سایت عشق با طعم شوشوی مهربونم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: جمعه 30 تير 1396 ساعت: 14:16

صفحه بندی