
بعضیاتون خیلی نامردین
منو تو اینستا فالو میکنین اما منو قبول نمیکنین... منم گزینه آن فالو و بلاک دارما 
خخخخ بیخیال واسم مهم نیست ولی نکنید همچین ..
. خوب نیست
اتفاق خاصی نیوفتادع ک بخوام بتعریفم... دلم میخواد از صبح تا شب بخوابم حس میکنم کمبود خواب دارم...
من برم فعلا... بچم رو گازه
ما را در سایت عشق با طعم شوشوی مهربونم دنبال میکنید
برچسب: پست چهل و هشتم, نویسنده: بازدید: 164